torsdag den 19. januar 2012

Kære elskede læsere.
Det regner, men lyden af dråberne der rammer jorden er dejlige og på en eller anden beroligende. Alting bliver på en måde skyllet væk, når det regner. <3
- Jeg skal ind i byen med Simon og Mette her, når de vender tilbage. Det bliver skøøønt.
Jeg har lyst til at tage billeder og har idag en gul trøje på - lidt farverig, må man godt være.
Alle mine penge er i banken, så det er lidt fml agtigt.
Nå, men, udover det, så elsker jeg Steffen Bertelsen rigtig, rigtig højt.
Jeg er ved at blive gode venner med Laura Swift og Kamilla Zacho og livet er dejligt.

Og dog - der er en klam arealberegningsprøve imorgen, not so cool, but whatever, I can deal with it, right? :D
Btw, jeg vil være psykolog eller skuespiller og hemmelig forfatter om natten. Hæhæ. n.n

Ingen kommentarer:

Send en kommentar